Asdfg2113 Smr35 Ben 0-3 ay aldım bikactane hastane çıkışı vs. bikactane de 3-6 ay aldım cabuk büyüdüğü için bebek hepsinde az aldım gerektikçe sonradan almakta fayda var
Smr35 Asdfg2113 bedenlerde seçenek yenidoğan ve 3 ay var. Oyuzden karasız kaldım. Acaba bırkac tane yenidoğan alsam birkaçtanede 3 ay alsam şimdilik yeterlı olur. Dedıgıniz gıbı zamanla alınır
Nesizade05 Bende yeni doğan 6 tane falan aldım 0-3 büyük oluyor dediler 6 tane de 0-3 ay aldım kusar kirlenir kış bebeği olacak ne olur ne olmaz diye