Kızlar selam 15+2 oldum bugün artık kıyafetlerim olmuyor kot falan zaten hiç giyemedim devamlı şişlik oluyordu karnımda e şimdi bir takım kilolar alındı malum 😂 artık sadece eşofman giyiyorum normalde xs s giyerim şuan eşofmanda halen s oluyor ama bi 10 güne o da olmayacak karnımda büyüyor çünkü 😁 M beden eşofman aldım onlarıda kim bilir ne kadar giyerim kışta geliyo kalın bir şeyler almam lazım hamilelere özel tayt denedim karnım o kadar büyük değil olmadı napıcam ne alayım