Deletedmom333 Merhaba arkadaslar 9+2haftalik gebeyim folik asit olarak doktorum folidays die bir ilac verdi bu ilaci ictigimde asiri şekilde bas agrim ve midem bulantim oluyor mesela bugun icmedim hicbir sıkıntım yok acaba bu ilaci kullanip bu sikayetlerle karsilasan var mi yoksa bana yan etkimi yapıyor
nazldemr Deletedmom333 bende kullanıyorum canım ama hiç öle şikayetlerim olmadı doktoruna bi sor istersen
Sirincili Deletedmom333 canım bana da yeni yazdı dün ilk kez içtim herhangi bi şeyle karşılaştım dersem yalan olur yeni içtim çünkü. Gece midem bulandı ama ben içtiğin kahveye yordum🤔
Mehtapp06 Deletedmom333 bende kullanıyorum 5 vitaminli bileşenini bi sıkıntı yaşamıyorum tok karnıma içiyorum
Deletedmom333 Fatmaykt. Evet folidays iodu kullaniyorum ilk ictigim zamnlar bir sıkıntım yoktu gebelikten oncede onu kullanıyordum hatta ama son iki haftadr icince kotu oluyorm
Deletedmom333 Farkli bir ilac onermesini isteyecem yoksa folik asitsiz olmaz cocuk icin cok onemliymis