Feniks 8 Kasımda doğum yapıcam bugüne kadar hiç böyle duygular yaşamamıştım kendimi kötü hissediyorum nedenini bilmiyorum ağlamak istiyorum ruhum daralıyor falan benm gibi şeyler yaşayan var mı annelik hüznü dedikleri şey bu mu
MiracAlpinveUmutunAnnesi Feniks Bebek hissediyor ağlamayın mutlu olacağınız şeyler yapın dua dinleyin müzik açın