Efvn12 Bahsettiğiniz durum 4 yaş için normal gelmedi bana. Dil terapistinden görüş almanızı tavsiye ederim. Yabancılarla konuşuyorsa bu ayrı, utanıyordur derim sosyalleştikçe geçer derim. Ama sizlerle konuşurken de sıkıntısını hissediyorsanız, bu yaş için incelenmesi gerekir. Tam anlayamadım açıkçası, sizinle konuşma düzeyi ne durumda ?