


Kızlar ben artık bu troid konusunda kafayı yicem hangi doktora gidersem gideyim doğru düzgün bi açıklama duyamıyorum. Riskli bi durumda mıyım bunu net söylemiyorlar ve ilaç tedavisine de başlamıyorlar. Kafayı yicem anlayanınız varsa yardımcı olabilir mi?