hilaaaal21 Kızlar regl 6 gün var kasıklarım bugün sabahtan beri aralıklı ağrıyor bi gebelik durumu olabilir mi? Başına gelen var mı? Planlı bi gebelik değil kaçamak oldu ama eminde değilim ne kadarı girdi ne kadarı dışarı gitti çok aradayım.
Bbaysalerdogan Benim de regli olmam gereken tarihten 4 5 gün önce adet görecekmişim gibi ağrım oldu her gece sabah kesin regli olcam diye uyudum. Sonra reglim 3 gün gecikti dün de kan verdim 100 çıktı yani hazırlıklı olun :)
hilaaaal21 Bbaysalerdogan ilk defa böyle kasıkta ağrım oldu ankayamıyorum şimdi bi de şüphem var ya direkt aklıma gebelik geldi . Beklicem belirtileri gözlemlicem hayırlısı artık 😃 teşekkürler cevabınız için 🤗
Cnsmv Benim yumurtlama 13 ekimdi değerlendirdik ara ara sol kasıkta batma oluyor normal mi hiç yaşamadım adetten 2-3 gün önce ağrı oluyor ama bu ağrı değil batma gibi bu durumu yaşayan var mı