arnka_mommy Hanımlar tavsiye edeceğiniz Aldığınız memnun kaldığınız çekim kıyafeti var mı ? Çok kararsızım normal alt üst takım mı tercih etsem yoksa gecelik tarzı mı 🤔
4oglanannesi arnka_mommy valla bende sordum yazan olmadı….ben öncekinden beyaz lohusa takimi almistim çok güzel oldu.buseferdemi onu kullansam yoksa beyaz elbisemi kalsam karar veremedim.burda bekleyim bakalim
Bergamot arnka_mommy elbise olarak almıştım tavsiye ederim. Doğum sonrası göbek pat diye inmiyor alt üst takımda göbiş çok çıkıyor. İkili gecelik takımı almıştım onu giydim. Hala resimlere baktıkça nasıl zayıf çıkmışım diyorum 🤭
Bergamot arnka_mommy renkli alırsanız kullanırsınız. Ben beyaz almıştım günlük kullanamadım. Şimdi ikinci doğuma nasip olacak 🤭
PinkBerryy arnka_mommy Ben de hamileyim henüz almadım 🫣 Ben çekim için süslü püslü bir sabahlık almayı düşünüyorum 😁
arnka_mommy PinkBerryy Bergamot Böyle birşey uygun olur mu hanımlar kış ya bilemedim [https://mutluresim.com/images/2024/10/17/1Xhnbz.png](https://)
Bergamot arnka_mommy olur tabi ki hastaneler, fotoğraf stüdyoları vs sıcacık hep. Şubat annesiyim bir haftalık bebişin bile çekimde yarı çıplak halleri var 🤭
arnka_mommy Bergamot Sizin de beğendiğiniz olursa buradan paylaşım yaparmısınız fikir olsun enazından 🌸 çekim için ideal gibi duruyo 😊