68pembemavi01 Kızlar 36 haftalıkken sormuştum yapar mısınız diye doktor da gerek yok 2 tane normal doğumun var demişti yarın gidecem yaparmı ki acaba doğumu tetiklemek için. Yoksa bu kızın geleceği yok gibi😃
Dlntkesn 68pembemavi01 merhaba bana bugün çatı muayenesi yapıldı. 37 haftalık hamileyim ama sonrasında hafif lekelenme olur korkma demişti az önce kahverengi kırmızı karışık kan pıhtısı geldi sancım vs yok bebek haraketlerini de hissediyorum bilginiz varmı acaba normal midir
Ars2223 68pembemavi01 36 da 1 defa 37 haftada 2 defa yapıldı doğumumu tetiklemedi 38+4 de doğurdum ama bu kişiden kişiye değişiyor galiba çatı muayenesi olup 1 gün sonra doğuran da oluyor ama bende olmamıştı
Defnemehmet 68pembemavi01 aynı ya 2 doğumum var diye yaparmı diye düşünüyorum bu 3.yarın kontrolüm var 39+0 olcak keşke yapsa kızımda çatı muayenesı sonrası nisan gelmişti
68pembemavi01 Dlntkesn Nişanınız gelmiştir büyük ihtimalle su ve sancı olunca hastaneye gidersiniz. Ama nişan gelince hemen gitmenize gerek yok. Hâlâ devam ederse doktorunuza sorarsınız.
68pembemavi01 Defnemehmet Gittim canım bizim kızın keyfi yerin de. 3 güne bir geleceksin dedi. Pazartesi bir daha gidecem sen naptın doğmazsa 41.hafta da biz doğurtacak dedi.
Slmcnmyeniben 68pembemavi01 merhaba doğumu kolaylaştırmak için yürüyüş ve squat yapın eğer normal doğum düşünüyorsanız hurma yiyin merdiven inip çıkın birde ilişki yardımcı oluyor bu konuda. Bana bunlar fayda sağlamıştı