Gulxxx Kızlar geçen ay 30 aralıkta kimyasal gebelik geçirdim adetim normalde 20 oluyordu bu ay olmadım gebelik felan yok ondan Emin’im ama adet gecikmesi normal mi ne zaman olurum acaba