Merhaba güzel anneler . Eminim benimle aynı durumda olan bir çok kişi vardır yardım istemeye geldim. Gebeligimde önce ilaç kullanıyordum psikolojik ilaçlar dozunda yukselmisti ,ancak hamile olduğumu öğrendiğimde doktorum bırakmamı söyledi. Durumum günden güne kötüleşiyor, hiç dışarı çıkamaz oldum ,kokular sesler bile artık beni deli gibi tetikliyor sürekli panik atak geçiriyorum ve engel olamıyorum kendime . Çok yoruldum çok sıkıldım bu durumdan . Zaten büyük hastane korkum var yarın da doktor kontrolümüz var . Doktora giderken bile panik atak geçiriyorum . Allah rızası için benimle aynı durumda olanlar varmı neler yaptınız,neler önerirsiniz yardıma ihtiyacım var 😥