Kızlar ilk hamileliğimde kendi doktoruma gitmiştim (tedavi almıştım hemde) şimdi ikinci hamileliğim başka doktora gitmeyi tercih ettim ama içim rahat değil yani sanki kendi doktoruma gitmeyi istiyorum yine tabi işin biraz maddi yönüde var emin değilim yani sizce ne yapmalıyım? Öncedende özel kliniğe gidiyodum şimdi özel hastaneye gidiyorum. Fikir versenize ya