Merhaba. Benim ilk kızımdada vardı gerilik. 37. Haftada 2500 çıktı 38 de 2900 doğdu. Şimdi yine hamileyim her hafta farklı çıkıyor ölçüm. Doktorumun cihazı değişti 36 da 33 uyumlu 2300 çıktı gelişim 3 hafta gerideydi eşim başka doktora gidelim dedi gittik 2600 çıktı onda normal dedi doktor. 1 hafta sonra kontrole gel dedi gittiğimde 2900 olmuştu kendi doktorum ölçtüğünde ise 37. Haftada 3250 çıktı. Asla güvenmiyorum ama 2500 ü geçeyim yeter diyorum. Yani demem o ki cihazdan cihaza, doktordan doktora bile farkediyor ölçüm. Önemli olan 2.500 doğsun, emme refleksi olsun. Kilo doğunca daha kolay alınıyor emin olun 🌸🙏🏻