Birtutambebek Kızlar 38 hafta 6 günlük olduk bugün yine hareketliydik ama saatlerdir bebek karnımın yani göbek deliğimin üstünde toplandı öyle duruyor sizce bu doğum belirtisi olabilir mi bunu yaşayan var mı