Kızlar 4. Tüp bebek pazar günü kanamam oldu normal kandın doğum dr gittim kese duruyor korkma dedi karın ağrım artınca çarşamba günü yine gittim kese yok göremiyorum dedi düşük yapmışsın dedi cuma gel kürtaj yapalım dedi tekrar bakalım dedi bugunde tüp bebek merkezinden aradılar keseyi kanama alanı sarmış görünmemiş olabilir sakın beta vermeden tekrar kürtaj olma dediler. Peki hiç böyle birşey yaşayan oldu mu kanama keseyi sarar mı? Vajinal görünmeyip sonrasında görünür mü hala aklım almıyor inşallah doktor yanılıyordur inşallah görünür ama çok merak ediyorum gerçekten böyle bir şey yaşayan varmı?