Arkadaşlar ne olur biri bana yardım etsin adetimden 8 gün geçti bugün testi yaptım 5 dakika sonra yavaş yavaş çizgi çıkıyor Bir gün sonraya kadar netleşiyor ama pembemsi bir çizgi asla kırmızı değil niye böyle oldu hakkında bilgisi olan var mı ya da daha önce sizinde böyle oldu mu