civcivim__ 7 aylık hamileyim bundan önceki aylarda gayet normaldi ama şimdi aşşağı inmiş gibi taharet alınca elime ordan sert şekildr geliyor. Bu normal mi hamileliğin ileri aylarında . Acı sızı vs yok ama neden aşşağıda