AnayimBenAna_ Kubrabsyg burun spreylerinin zararlı olduğunu zaten bütün doktorlar söylüyor.. tercih meselesi
Kubrabsyg AnayimBenAna_ evet zararlı ama bebeğe düşük yaptıracak durumda değil onu demek istedim. Zaten asla önermem bağımlı olursunuz diye altını çiziyorum.
Kubrabsyg Almad başlarda evet tıkanıklıktı sonra illadın kullandım rahat açıyordu 5 gün sonra kullanmaya başlayınca 3 sene oldu resmen. Damarları daraltıyor kullanmayınca normal tıkanıklık gibi değil direk başına gözüme ağrı vuruyor o tıkanıklık. Bence hiç kullanmayın illa ki geçecek
Almad Kubrabsyg senin şikayetin ne peki sadece tıkanıklıkmı bende 33. Haftadayım daha dayanamayıp aldım bebek gelişimini tamamladı diye ama tabikii zararlıdır önermiyorlar tabii bende biliyorum ama geceleri bari rahat uyuyayım artık
kbsoysal Almad Bütün burun spreyleri aslında gebelikte zararlı fakat ben geceleri boğuluyormuş hissiyle uyuyamıyordum. Sürekli tıkanıyorum burun etlerim şişiyor. Doktor son çare illiadin ve allerset vermişti🥺 mecbur kalmadıkça kullanma dedi ama ben hergün kullanıyorum maalesef
Eco12 @Almad benim doktorum en fazla üç gün kullan dedi .Çok fenaydım ben de üç gün fazla kullanmamak kaydıyla kullandım .
hatice_aygun2 Almad bide vikis deneyin bence ben kızımada sürüyorum tıkalı burnu sprey sıktırmıyor sabaha kadar uyuyor viksle
Cydnckc Bende otrivine bağımlısıyım normalde ama 5 gündür kendimi zoruluyorum kullanmamak için ilk iki gün çok zor geçti ama 3. Günden sonra burnum rahatlamaya başladı ara ara tıkanmaları yine oluyor ama kısa süre içerisinde açılıyor şuan