Swraksya Ya kızlar 36+4 günlük hamileyim malum artık son haftalar geçen hafta sağlık ocağında kan tahlili yaptırdım ve tsh 4.05 çıktı serbest t4 de 0.72 çıktı.. Doğum doktorum yüksek çıktığını dahiliyeye gitmemi söyledi fakat doktoruma ulaşamadım ayrıca gebelik şekerim de var onun için takipteyim nette okuduğum şeyler de baya canımı sıktı bu zamana kadar normal seyrediyordu tsh içimi ferahlatacak sözlere ihtiyacım var sanırım bide bu yüzden sezeryan olma ihtimalim var mı? Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim..
ElmasSs Swraksya öyle aşırı yüksek değil 3 ay dan sonrası için max olması gereken 3.5 dahiliyeye gitmende fayda var hemen düşürülür öyle korkulacak bişi değil zaten bebeğin doğumuna da az kalmış