nur-can621 3 ay oldu doğum yapalı bir defa regl oldum sadece günüm geçti test aldım yapamıyorum korkudan ya varsa ne yapacağım korunuyorduk ama buradaki hikayeleri okuyunca insanın ödü kopuyor korunmaya rağmen hamile kalanlar
yigitinannesiiiii nur-can621 doğumdan sora regl düzensiz olabilir canım bi kaç ay düzenli olup sonra birden geciksen hadi kork derimde daha 1 kere olmuşsun için rahat edicekse yap bakalım testi
Belginylmz nur-can621 normaldir daha yeni doğum yapmışsınız düzensizlik olabilir ama yinede yap eğer warsada hayırlı olsun diyelim artık 😌bizede haber et
ZeynepDuru17 nur-can621 beş ay oldu benimde gelmedi vs derken dün hasta oldum doğumdan sonra adet şeysi değişiyor merak etmeyin
kalocwom Belki de hormonel değişiklikten kaynaklıdır, stres de geciktiriyor olabilir. Ama erkenden test yapıp öğrenin derim
Aysezey nur-can621 bende yaşamıştım benmki pozitif çıktı da ona güldüm. 10 haftalık hamileym şimdi. Allah sağlıkla nasip etsin. Sizede hayırlı zamanda inşallah 🤲🏻☺️
Defnezumramom nur-can621 6 ay adet olmadım ben canım normal böyle durumlar emziriyorsan adeti etkiler demişti doktor