Simsimsimm Kendinize eziyet etmeyin doktor şurup yazsın bir zararı yok bebeğe ben ilk gebeliğimde kaç şişe bitirdiğimi hatırlamıyorum😅
Cheryy1 Simsimsimm suan okadar cok yok 😊 ara sira oluyor eğer devamlilik olursa ilac yazdiririm dediginiz gibi 🙏🏻
Ftm35 Cheryy1 benimde 19. Hafta bitmek üzere bugün başladı bu miğde yanması ekşimesi erken değil mi yaa
Cheryy1 Ftm35 valla bilemiyorum yediklerimizden de olmus olabilir cunku benim devamlılığı olmadı 😊 hala da ara sıra oluyor belki de yedigim seylerden oldu diye dusundum . Süt ve tahin rahatlatıyor