Merhaba hanımlar. Sabah 10-11 den beri dinlenince geçmeyen adet olacakmış gibi sırt ve karın ağrım var. Hatta bazen bacaklarıma da iniyor. Karnım da ara ara çok sert geliyor elime. Ama belli bi düzeni yok, bu ağrılarım da girip çıkmıyor. Hep var. Ama gün içersinde hareketlerimi kısıtladı. Şiddetlenmedi de. Nişan su gelmesi vs yok. Doktorum akşam geçmezse bi acile uğrarsın demişti ama ben biraz stres yaptım 😬 ilk hamileliğim bilmiyorum doğum sancısı böyle başlar mı? Yalancı sancı olsa 5-6 saat sürer mi? Bu şekilde başlayan doğum yapan oldu mu acaba?