ZO_Zeynep9098 bende 34 den sonra başladım ilk önce halılarımı yıkamaya verdim, sonra bebeğimin eşyalrını yıkadım ütüledim,sonra her hafta olcak şekilde tek tek odaların camlarını sildi eşim hafta sonu evde olduğu için ben dolap içlerini falan yaptım çamaşırşarı ayıkladım,kışlık yazlık ayırdım ütüleri yaptım,bugün tam 37 yim bu hafta sonuda beşiğimizi kurcaz silip süpürüp halıları sercez,oda oda yaparsan daha kolay olur