Nazli_3009 inan hiç hatırlamıyorum ama doktorum söylemişti kalp atını duymamız gerekir diye baktık duyduk mesela ilk gittiğimde minik bir keseydi 1 hafta sonra hem kese büyümüştü hemde yolk kesesi oluşmuştu 10 gün sonra gittiğimde kalp atışını duydum yani hep gelişim gosterdi