melegim01_ imcakir cnm sımdı cıktım doktordan sordum normal dedı 144. haftaya kdr normal korkma kanama görmedikce hatta leke bıle görsen korkma dedı buyuk kanamadan kork dedı bebek gelısıuır baskı yapıyormus karın ıcı genıslouırmus korkulacak bırsey yok cnm
melegim01_ Minisevgi cnm sımdı cıktım doktordan sordum normal dedı bebek buyudugu ıcjn baskı yapıyırmus kanama olmdaıkca korkma dedı leke görsen de korkma dedı buyuk kanamadan kork dedı
Minisevgi @melegim01_ çok teşekkür ederim iyi olsunlarda biz razıyız bunları çekmeye sağlıkla gelsin bebeklerimiz :)
melegim01_ Minisevgi rica ederım cnm bende korkuyrdum ama doktora HERSEYI detaylı sordum cok sukut hıc bırsey korktuğumuz gıbo degıl karnımızın ıcı buyudugu ocın bu agrılar oluyor kanama yoksa korkma dedı sağlıkla gelsın ler ınsallah cnm
Minisevgi leosmom çok teşekkür ederim ilk gebelik istemsizce korku oluyor ama herkes de olabilirmiş dediğin gibi içim rahatlatıyor böyle sizde dedikçe çok sağolun sağlıkla gelsin bebeklerimiz ☺️
Donaldvetomris Minisevgi aynı hafta da bende de oldu heralde regli olacam dedim ama şuan 12.haftamdayim ultrasonda her şey normaldi doktorumda normal dedi zaten gebelik tek belirtim ara ara kasık karın ağrısı 🌸
melegim01_ imcakir evet cnm özellikle sordum bende ıyıyım bebekte ıyıymıs cok sukur 3 hafta sonra ıkılı teste cagırdı doktor cnm ocın rahat olsun korkulacak bırsey degılmıs benım cok kötu ağrım vardı doktor kanama olmadıkça korkma dedı
melegim01_ imcakir amin cnm insallah sende kontrole gıdene kdr içini ferah tut İnan bana benım cok kötuydu karın agtım patates haşlaması ye yaglu dan uzak dur guzel haberlerini beklıyorum inşallah cnm