Cybele5 Minyonannecik benimki de böyle değişik şekilli ya insanlarınkine bakıyorum muntazam acaba benim kesem neden böyle diye düşünüyordum yalnız değilmişim normalmiş 😃
Haticemre21 Minyonannecik Ben de tam 6 haftalığım cumartesi günü kalp atışını duymaya gideceğim resimle aranıza katılırım inşallah ❤️🤲
Goktug16 7+4 haftalık şuan yarın kalp atışı için gidecektim ama doktor 3 hafta sonra demişti gel diye pazartesiden sonra acaba gitsem yarın kalp atışını duyar mıyım doktorun söylediğine göre haftaya gitmem lazım 5 haftalıkken gitmiştim
Cybele5 https://mutluresim.com/images/2024/10/17/1XW5Dr.jpeg[](https://) benim bu şekilde 7. Hafta ultrasonu bu