EsoMom_ bende kimyasal gebelik geçirdim ağrım olmadı şükür ama sanki rahmime buz koymuşlar aşağı çekiyorlar öyle bir değişik his vardı bide ilk 3 gün aşırı parçalı kanamam vardı sonra ztn damla şekilde ve 5. gün bitti adetim … Bu 9.kimyasal gebeliğim normalde kimyasal sonrası sağlık gebelikler elde edenler çok olmuş ama bana işlemiyor o durum 😢