Elemon Milupa rezene çayı kullanan var mı emzirme dönemi için süt olsun diye? Memnunmusunuz ? Benim 32.haftam şimdiden araştırıyorum ?
hohomoromu Elemon Ben ilk gebelıkte dogumdan sonra kullandım severek tadı da guzel işe de yaradıgını dusunuyorum milupann rezend cayı ve humana süt arttırıcı caylarını kullandm tavsıye ederim 👍😇😊💙
Elemon hohomoromu çok teşekkür ederim bende milupa rezene çayı aldım da bugün kararsız kalmıştım içim rahatladı ❤️🙏🏽😊