Gulsahhatuun Kızlar bugün 2 tane test yaptım silik olarak çift çizgi çıktı sonradan kırmızılaştı . Dayanamayıp hemen kan verdim htg 314,7 çıktı . Sanırım 4 haftalık 🙏 Ultrason da göremedi şu an doktor, sizce bu normal mi ? Yarın tekrar gideceğim sonuçlar için . Ama doktor küçükse görünmez demişti zaten . Yine de içim rahat etmedi
GizemBulut Gulsahhatuun çok kucuk gorunmemesi normal simdi beta hcg yukselisi takip edilir ve ultrason ile kontrol edilir... kalbini ferah tut. Pozitif düşün kutluyorum
denizannee Gulsahhatuun bhcg 5000 lere ulaşmadan keseni göremezsin kuzum ben 3 hafta beklemiştim sırf vajinal ultrason yapılmasın diye gittiğimde karından bakıldı ve bebeğimle tanıştım 🧡 bu surecte sabirli ve sakin kalmalisin hayirli olsun bebegin 🧡🧡
ddmnrdgn Bu kadar erken dönemde vajinal ultrasonda ancak görünüyor. Erken gitmişsiniz doktora ☺️ Hayırlı olsun
Gulsahhatuun denizannee Ben de onu bekliyorum sabırla canım . Doktor sadece sağ tarafına yerleşmiş riskli dedi 🥺 . İnşallah kucağıma almaya nasip eder rabbim 🦋 Çok sağol canım 🌹