Pelnak60 Merhaba kızlar ben transfer olduğum tarihle beraber 2 hafta oldu sonucum 800 sizce iyimi bu süreci yaşayanlar varmı kese ne zaman görülür
minnosbirkiz Pelnak60 hayırlı olsun, değeriniz çok güzel çıkmış 🥰 2500 üstü olunca kese görünüyor, yani pazartesi salı gibi görünür inşallah 🌸
Ysmnpmk Pelnak60 benimde 12. Gün değerim 736ydi canım doktor 5+1de keseyi gördü yaklaşık test gününden 10 gün sonra gitmiştim
sedamusa Pelnak60 hayırlı olsun değeriniz çok güzel 🧿 ben transferin 20. günü gördüm keseyi çok şükür
Parilti007 Evet ilk muayeneler genelde alttan oluyor tüp bebekte erken gidildiği için doktora. Yoksa görünmüyor çoğu zaman kese bebek vs. Benim transferlerimden sonra da vajinal muayene yapıldı öyle görüldü
Pelnak60 sedamusa inşallah gözükür çok heyecanlıyım bi kaç tanıdığım var onlarınki daha yüksek çıkıyor
sedamusa Pelnak60 herkesin ki farklı çıkıyor içinizi rahat tutun önemli olan değerinizin iki günde bir katlanması