Belinay1212 Kızlar 30+4 um bgn vajinamda ağrı batma oldu anlık sanki icinde iğne sapladilar bu normal mi bnde hemen uzandım 2. Gündür biraz fazla iş yaptım ondan mı yada Allah korusun doğum belirtisi mi 🥺 korkuyorum
minnosbirkiz Belinay1212 muhtemelen kendinizi yorduğunuz için olmuştur, artık bebişler ağırlaştı baskı yapıyor, 34 haftalık olucam, bende aynı hissi yaşıyorum, hatta koltukta ters oturmamda bile oluyor, direk oturmamı düzeltiyorum 😁
Belinay1212 minnosbirkiz yormak dediğimde oturdum yani fazla uzanmadim ondan mı bilmiyorum haftaya Dr kontrol um var ama korkuyorum
minnosbirkiz Belinay1212 enfeksiyon durumunuza baktırın ozaman, eğer enfeksiyon yoksa bebek baskısındandır korkmayın ☺️
Belinay1212 minnosbirkiz muhtemelen baskı çünkü enfeksiyon yok ve dün üstüne çok oturdm mideme falan baskı yaptı da alt tarafa olmamıştı