Bebeğim dört gündür ishal . Kakasını yaparken gaz çıkararak yapıyor yeşilimsi ve sümüksü kıvamı var . Sonuçlara göre antibiyotik başlattı doktorum pek kullanmak istemiyorum ama ilerlememesi için kullanacağım . Bebeği ishal olan var mı nasıl iyileşti ne yaptınız ?