Seydanur10 Kızlar ilk doğumu genesiste yaptım, şimdi 34 haftalık gebeyim doktorumuz devlete geçti bağlar hastanesine gidiyorum ama Genesiste 2. Sezeryan olan var mı fiyat bilgisi verir misiniz acaba
newmommmyy2 Seydanur10 benim ilk gebeliğim daha doğum yapmadım ama fiyat sorduğumda ilk gebelik için 24bin dediler soralı 1 ay olmamıştır bu arada