Melosum34 minikbebegim06 çok teşekkür ederim 🥰 kafamda hep bu soru işareti vardı 14 şubata kadar beklerim ben doğum günümde gelsin 😂
neanladinyurdagull Ekincik doğacağı kiloya bağlı birazda.Bebegim Kasım doğumlu 2875 gram doğdu ama sütümün maşallahı vardı her ay düzenli sağlam kilo aldığı için 0-3 ayı 2 ay giyemedi bile o yüzden sizin yerinizde olsam bir tane 0-3 ay alırım bir tane 3-6 ay alırım
Minikkelebegim13 Pembesarelle2 fotoğrafını atabilir misiniz bende bakıyorumda fikir olması açısından☺️
Pembesarelle2 Minikkelebegim13 Aldığım model bu ayaklı olarak görsel birebir aynı ama fakat ayaksız olarak koyulmuş çok seçenek yoktu mağazada benimde günüm az kaldığı için bunu tercih ettim 1-3 ay olarak zaten çabuk büyüyorlar kışı çıkarır diye düşünüyorum 🌸
Minikkelebegim13 Pembesarelle2 Yaaa çok tatlııı bayıldım güzel günlerde giydirmek nasip olsun inşallah miniğinee🙏🏻🐣 bende farklı model aldım bugün internetten baya uyguna geldi ama bu daha kalın sanırım bundan da alabilirim belki sonra🥹🌸 mağaza fiyatıyla aynı mıydı sizin aldığınız ayaklı olan?
Pembesarelle2 Minikkelebegim13 Amin çok teşekkür ederim canım sağlıkla kavuşalım İnşallah Evet mağaza fiyatıyla aynı 🌸☺️