Alyadnz33 Kızlar çok korkuyorum sizde de öyle oluyor mu acaba öldümü neden mide bulantısı geçti bişey mi oldu halsizim de yol yorgunuyum acaba öldümü diye kafaya çok takıyorum ölse nasıl bi belirti olur yani rahatlamak istiyorum
_biranneadayi Alyadnz33 öldümü ne demek ya. Korkma nolacak sanki hamileliğin bi günü bi gününü tutmaz ki. Ben de bir haftadır bulantıdan bişey yiyemiyorum dün aşırı iştahım açıldı yiyorum. Hamilelik mide bulantısıyla veya başka şeyle ölçülmez. Herkesin midesi bulanacak halsiz olacak diye bi şey yok. Kötüyü çağırıyosun kendi kendine. Öldü mü kelimesini bidaha kullanma
Alyadnz33 _biranneadayi ya korkuyorum ben 28 yaşındayım 3 yaşında kızım var buda ikinci nedense bunda çok korkuyorum bişey olacak diye bilmiyorum 😢
_biranneadayi Alyadnz33 soru şeklin yanlış canım tamam korkuyosun da bi sakin ol yahu daha önce de doğum yapmışsın bu yollardan geçmişsin. Ölüm düşük gibi şeyleri bi kenara bırak hazır bulantın geçmişken git keyifle yemeğini ye. Tadını çıkar. Kötü şeyleri aklına getirme. Ben de seni 18 yaşında falan sandım 😅
Alyadnz33 _biranneadayi niye kız tek 18 yaşında ki kişiler mi korkar ben gurbetteyim yurtdışında yaşıyorum dün geldim Türkiye’den annemdeydim kalp atışını dinleyip geldim yol çektim ya ondan dolayı bu korku
Baharer321 9+5 haftalığım hiiç belirtim yok 0 kasma canım bişey yoktur ben hiç belirti yaşamadım ne mide bulantısı ne uyku hali be halsizlik ama belirti olck diye bişey yok
Baharer321 Anneolsamkeske canım bugün mesela kask ağrım var gün içinde ful uzandım o kadar kötüyüm kasık ağrısı çok çol nromal
Baharer321 Anneolsamkeske yok bebeğim stres yapma her zaman hergün belirti olmaz bazen olur bazen olmaz❤️
Anneolsamkeske Begonya35 ayy hay allah razı olsun herkesin sureci aynı degil evet ama insan merak ediyor ilk diye ufakta olsa kasik agrisi vardi oturup kalkarken ama yok bu aralar haftaya 8 haftalik olacak insallah insan hep korkuyor