Bende de 12. Haftadadan itibaren var bu tarz ağrılar , doktorum muayene etti , rahimde kasılmalar var dedi, evde yatış verdi, ağrın olduğunda özellikle hemen yat kendini hiç zorlama hiçbir ağrı normal değildir dedi , size de doktora görünmenizi tavsiye ederim