Dilanhalis0121 Mrb kızlar ❤️ben doktora gitigim zamn bebeğin ters durdgunu söyledi doktorum kafası yukarda oldgunu soyledi daha erken degilmi acaba tedirgin oldum biraz bu durumu yaşayan oldumu acaba
umrumdadegil Dilanhalis0121 normal canım daha dönmesi için çok vakit var benimki 34. Haftada dönmüştü
Rabiamina Dilanhalis0121 ben 27 haftada gittim bana bu konuda yorum bile yapmadı. Yani bunun için daha çok erken. Annelere gereksiz stres oluyor bu durumlar. Doktorum gereksiz strese sokacak bir şeyi hiç söylemiyor çok şükür
Es_ilhan Dilanhalis0121 benimki hep tersdi yüz üstü yatıyordu her gittiğimizde ta ilk haftalarından sonuna kadar hep tersdi yani. 27 haftada filanda hatta direk başı aşağıda oldu doğum kanalına girecek gibi yani bende kendi kendime korktum hep erken doğum riskimi olacak diye lakin doktorum hep sıkıntı yok dedi şu an 40 ıncı haftadayim halen gelmedi sen düşün 😂😂 Dilanhalis0121
Dilanhalis0121 umrumdadegil ayy teskur edrim içim rahatladı sağlıkla kucaklarimza alalım bebişilerimzi inşallah 🙏🏻❣️
--sy benim 27. haftaya kadar başı aşağıdaydı erken doğumdan korkuyorduk sonra döndü 32. haftaya kadar başı yukardaydı 32. haftada tekrar döndü şimdi 36 haftalığız bundan sonraki çıkış olur herhalde artık 😂
Dilanhalis0121 --sy çok teskur edrim ❤️içim rahatladi sağlıkla bebişlerimzi kucaklarimza alalım inşallah 🙏🏻🙏🏻