Kızlar birkaç gündür ayağımın üstünde parmaklarıma yakın hafif şişlik ve ciddi ağrı var. Üstüne basınca çok ağrıyor topallayarak yürüyorum. Magnezyum düzenli kullanıyorum doktorum geçmezse fizik tedaviye git dedi. Böyle bir sorun yaşayıp çözüm bulan var mı? Kas ağrısı gibi ya da sinir sıkışması gibi sanki batıcı tarzda bir ağrı