Slmcnmyeniben Kkardelenn1 aynen bende bugün birde erken gebelik testi yaptım yok yok yok😢 bir umut bekliyorum varsa çıksın yoksa adet olayım artık bi tane macun gördüm ondan sipariş verdim gelsin onu kullanicam
Kkardelenn1 Slmcnmyeniben kesinlikle öyle ya olsun ya pozitif çıksın istiyorum suan diyet spor yapıyorum her testte sinir oluyorum tüm düzenim bozuluyor yemeye başlıyorum emeklerim boşa gidiyor
Slmcnmyeniben Kkardelenn1 ben diyet falan yapmıyorum saldım gitti kilo versem belki düzene girecek bir şeyler ama nefsime hakim olamıyorum bakalım bi macun aldım o gelsin regl olursam ona başlayıp birde ovulasyon takibi yapacağım inşallah olsun istiyorum artık
Kkardelenn1 Slmcnmyeniben benim doktorum vermek zorundasın dedi maalesef troid hastasıyım zaten ideal kilomun üstüne hiçbir zaman çıkmamalıyım
Slmcnmyeniben Kkardelenn1 benim doktorum da öyle demişti ama bir versem 3 geri alıyorum bende bıraktım artık
Kkardelenn1 Slmcnmyeniben teşekkür ederim haftada 5-6 gün egzersiz yapıyorum bir saat açken akşam 7 den sonra yemiyorum karbonhidratı çok az kullanıyorum
Sevgiiss Kkardelenn1 beeeen 11 eylülde adet oldum en son. Emzirmeyi kestim bu ay ondan mı olamıyorum acaba bilmiyorum 2 yıldır emziriyordum
Sevgiiss Kkardelenn1 değilim defalarca test yaptım . Zaten 10 günden fazladır eşimde yok 😄 acaba bıraktım hormonlar mı şaşırdı diyorum 😄
Malefizs Ebrusuatlas var canımm yanıltmayım ama ben gebeliğimi aynen bu şekilde silik çizgi ile öğrendim 1 gün gecikmeyle
Ebrusuatlas Malefizs yaa inşallah benimde öyle olur vardır o zaman tekrarlayacağım testi 1 hafta daha eğer gecikmem olursa 🥲🥹
Cglayamn Kkardelenn1 baya bi zaman geçmiş ancak su an ben de aynı durumdayım merak ettim durmunuz nedir ??
Cglayamn Kkardelenn1 hımm benim de 7 gün gecikmem var ama ilk defa böyle bi gecikme yaşadım öyle görünce de bi sormak istedim Hayırlısı olsun hepimiz için 🤲💐
Kkardelenn1 Cglayamn amin inşallah ben mevsimsel geçişten oldu diye yorumladım baya geç oldum inşallah sizin bebiştir 🫶🏻