Kkardelenn1 ben geçtiğimiz 3 4 ay 2 ayda bir adet gördüm her testi verdim alttan da bakıldı hamilelik yok mevsim geçişi olabilir dendi ve ilk defa başıma böyle bişey gelmişti baska bi doktora gttim çok degil 3 4 kilo ver duzene girer hizli kilo almissin dedi 1 senede 12 kg tam ama şükür doktorumun dediklerine uydum 4 kg verdim tam gününde geldi bu ayda hamilelik bekliyorum inşallah bat 28 🫠