Bigsecret3 Defnesmother kaset testin yanılma payı olduğunu düşünmüyorum çünkü az da olsa yüksek HCG yo saptiyor direk hayırlı olsun kan verin inşallah bebiş sizinledir
Nc34 Defnesmother benim negatif çıktı daha sonra akşam kan verdim 3 haftalık gebeymişim bilmiyorum bana mı bozuk testler denk geldi ama kan vermek en iyisi
myangelson Defnesmother testlere hiç güvenmiyorum o kadar çok yanıltıyorlar ki kasette erken gebelik de. Sizinki baya belirgin duruyor ama en garantisi kan verin onun sonucu kesin olur
Mervealya1992 Defnesmother ben ıkı bebegmıde bolelgrendım yanılmadı hıc ıkısıde adete 5gun kala cok siliktihatta
Defnesmother Mervealya1992 bende 1 gün gecikme var kesin gibi görünüyor ama hala şaka gibi inanamadım🙈