Verda9224 bende pcos vardı zor hamile kalınıyormuş bir kere kendiliğinden hamile kalıp düşük yapmıştım sonra denedik ama olmadı 6 ay sonra çatlama iğnesi oldum yumurtalıkları çatlatıyoruz demişti doktorum ilk aydan hamile kaldım umudum yoktu iğneyi aldığım eczacı bile bunu sigortaya işlerin indirim olur daha çok iğne olursunuz demişti yüzüme baka baka umudunu kaybetme