Mutluluukkk_ Kızlar 27 haftalık gebeyim derin nefes alınca karnıma iğne batıyor gibi canım yanıyor geri nefes verince düzeliyor yaşayan varmı
bebisveannesiiii Mutluluukkk_ bizde 29 haftalık olduk nefes darlığı çok oluyor normal bence doktorumda nefes darlığı için bu haftalarda normal dedi