Merhaba kızlar bir hafta önce kürtaj oldum bugün kontrol amaçlı gittim doktor rahim arkasında sıvı birikmesi var dedi kan verdim yarın tekrar gel bunu konuşalım bi araştırmamız lazım neden olduğunu dedi daha önce bu durumu yaşayan oldu mu? Kafama çok takıldı