Busr95 _Butterfly Gebeliğimin başından beri antibiyotik kullanıyorum toksoplazma tedavisi için. Herhangi bir riski yok zaten doğumumda çok yakın
Belginylmz _Butterfly ben kullandım bagzinda az kızarıklık wardi ateş yaptı 3 gün kallamdim iyiesince kullanmayı kestim
_Butterfly Busr95 geçmiş olsun gebelikte değil de doğumdan sonra bebekte kullanan var mı diye sordum .
Gamze3406 Bebeğim 10 günlük yoğun bakımda yediği antibiyotiğin haddi hesabı yok, devamlı damar yolundan ve göbekten antibiyotik veriyorlar.
ggmom _Butterfly sebebi önemli örneğin oğlum 3 aylıkken grip bulaştı o gün goturdugum doktor antibiyotik grip ilacı bir sürü şey yazdı ama kendi doktoru hiç birini alma dedi bana takviye yazdı bir kaç alternatif şey söyledi antibiyotik kullanmadan iyileşti. Yani hastaliga ve doktora göre değişen bir durum
Gamze3406 _Butterfly amin inşallah çok teşekkür ederim. Erken doğum, kalp durması. Akciğerin tam gelişmemesi
_Butterfly ggmom oğlum üç aylık ve ishal oldu . Kanında biraz enfeksiyon çıkmış . Flagyl diye bir antibiyotik verdi bebeğime günde üç öğün üç ml olacak şekilde kullanmamı söyledi .
birkimseee _Butterfly amip dizanteriden mi suphelendiler, bununla ilgili osman gonulalin bi videosu var tavsiye ederim. Bebekte ateş kusma var mı
_Butterfly ggmom kan tahlili yapıldı kaka tahlili yapıldı rotaya falan bakıldı . Kanda biraz enfeksiyon çıkmış . Evet emiyor normalde 2.ayına kadar mama anne sütü olarak devam ettik son bir aydır mamayı bıraktım anne sütü ile devam ediyoruz .
ggmom _Butterfly yani enfeksiyon ve ishal ikilisi tehlikeli doktorunuz daha iyi bilir ama emziriyorsanız kendiniz de probiyotik falan kullanın vitamin alın ki bağırsakları çabuk toparlasin malesef antibiyotiğin en büyük zararı bu oluyor