Nur67 Bugün ofis histeroskopi oldum. Anestezi olmadan ve baya ağrılı geçti kötü oldum bi süre hala da adet olacakmışım gibi sancım var ve pembe lekelenme var adet olacakmışım gibi doktor hiç bişey demedi normal mi sizce?
Pnrdrsn Nur67 çok normal adet sancısı kadar ağrı olmasi. Kanama da fazla değilse normal. Verilen sıvıyla birlikte geliyor çünkü. Bir iki saate hafifler. Kanama cogalirsa o zmn doktoruna danış.ama süreç normal şimdilik
Nur67 mrp2023 ben kontrol amaçlı oldum ofis histeroskopi ağrım olduğum gün vardı biraz böyle kasık ağrısı karın ağrısı ama şiddetli değil tabi az az vardı. 2 gün pembe lekelenme yaşadım gecti şükür şuan iyiyim. Siz neden olacaksınız acaba?
Nur67 mrp2023 çok gecmıs olsun bende bakıldı bir şey var mı diye anestezi ile olacaksa ağrı hissetmezsiniz zaten 🌸
Lavinyam06 mrp2023 Histereskopi sonrasında hormon ilacı kullandınız mı acaba ? Adetiniz ne zaman oldu benim ilaç bitti Salı günü bugün de pembemsi leke geldi ama devamı gelemedi :( endişe etmeye başladım
mrp2023 Lavinyam06 hormon ilacı hatırlamıyorum malesef, ama histeroskopiden çıktığımda 4-5 gün kanama olmuştu lekelenmeye dönmüştü, gecikmeler çok normal nerdeyse 1 hafta 10 gün gecikme yaşamıştım reglim cok ağrılı geçmişti
mrp2023 Lavinyam06 doktorunuzun numarası yokmu bi mesaj atın yada asistanına ulaşın bende leke falan gelmedi direkt regl oldum
mrp2023 Lavinyam06 bizim tüp bebek tedavimiz devam ediyordu bu sebeple normal gebelik elde etmedik transferler hamile kaldım