Sema_nur60 boşver canım bende kimseye minnet etmiyorum benimde işimi yapan yok eşiminde iş saatleri bana denk değil ama hicbisey bebegimden önemli değil gerekirse iş yapmıyorum uzun süre evime misafirde kabul etmiyorum bu süreçte senin sağlığın daha önemli. Ev işini on numara yapincada kimse bize madalya takmıyor sadece üstten kendimi yormayacak kadar yapıyorum yaparsamda atıyorum 1 saatte değilde 3 4 saatte bitiriyorum ağır ağır otura otura yapıyorum