Bu sabah uyandığımda kendimi daha dinç hissettim arkadaşlar. Hani sancılarım var kasık ağrılarım da var ama bundan önce 100 kilo gibi hissederken şuan daha normalmiş gibi hissediyorum. Bide göbeğim biraz inmiş normalde göğüs altım çok sert olurdu şimdi yokladım biraz yumuşamış göbek deliği etrafı daha şiş gibi. Doğum yaklaşınca böyle oluyo diyolar ama bu hafifleme hissi geldikten ne kadar süre sonra doğum olur sizce??? Tecrübeli olanlar aydınlatsa ya bizi. Nişan falan gelmedi 20 gün gösteriyo uygulama ama ben bu haftayı doldurup doğurmak istiyorum açıkcası yoruldum çünkü. Hafifleme hissi geldiğine göre doğumum yakın diyebilir miyim ya