Nurgrdp Almira_ Hadi sağlıkla gelsin bebişlerimiz benimde son 105 haftaya ben de paylaşırım inşallah zaman geçiyor diyeceğim ama nedense 🥲 ikinci gebeliğim de pek geçmiyor bana öyle geliyor
Melosum34 Almira_ 117 benim ama ssezryan 10 gün önce desen 7 gün sonra bende post açıyorum özeniyorum artık 😂
Almira_ Ytsnzy ayy çok heyecanlı. Nasıl hissediyorsunuz? Her an gelebilir bebiş, korku vs var mı nasıl bı duygu
Ytsnzy Almira_ ikinci doğumum olacağı için biraz korku var cumartesi kontrole gidicem bir aydır gitmiyorum dönmüştür inşallah bebeğim de normal olur doğumum yine🥰🫢