Gozdealtnbsk az önce geldim hastaneden, 38+3 oldum kilosu 3700 gibi görünüyor dedi ama doğum şeklini demedi baştan beri normal doğum diyolar 1 hafta sonra tekrar gel dedi 4 kiloyu geçerse direkt sezeryana alır mı acaba merak ediyorum sormayı unuttum, devlet hastanesı bu arada